Giv fjernsupport med Augmented Reality

Brug Augmented Reality til fjernsupport, når I ikke længere kan rejse ud for at hjælpe jeres kunder og kolleger.

Vi er ved at indstille os på, at den kommende tid bliver fuld af begrænsninger. Ikke mindst hvad angår vores arbejde. Her er Augmented Reality et fantastisk værktøj, der lader os samarbejde om at løse udfordringer på tværs af lokationer.

I disse tider er det uhyre vigtigt, at vi sørger for at holde maskinerne i gang. Hvis du arbejder med produktion eller har kunder, der gør, så ved du, at det vigtigste er, at produktionslinjerne kører uhindret. Og at de hurtigt kommer op at køre igen, hvis der sker et nedbrud.

Det er nogle særlige udfordringer vi møder i disse dage. Blandt andet ved ikke at kunne rejse ud og hjælpe vores kunder og kolleger, når der er problemer, der skal fikses – for eksempel et nedbrud i produktionen. Og der vil kun blive endnu mere brug for hjælp on site, når lokale specialister bliver syge. Så hvordan hjælper vi hinanden uden at mødes?

Nemmere og hurtigere at yde support

Fjernsupport i Augmented Reality kan være løsningen. Gennem enten et par AR-briller, en tablet eller en smartphone kan en specialist yde fjernsupport til en kollega. På den anden side af jorden eller på den anden side af væggen, hvis omstændighederne kræver, at I ikke er i nærheden af hinanden. På den måde kan vi tage de forbehold, omstændighederne kræver – og samtidig spare både transporttid og -omkostninger og øge produktiviteten.

Virsabi har allerede rullet fjernsupport-løsninger ud hos en række danske industri- og medicinalvirksomheder, og vi har erfaring med blandt andet Microsoft HoloLens, RealWear og smartphone-baserede løsninger. Vi har set mange eksempler på, hvordan disse teknologier gør det både nemmere og hurtigere at yde support.

Sammen med en leverandør af avanceret produktionsudstyr har vi for eksempel sat en løsning op, der gør, at de kan supportere slutkunden, når de selv skal drifte og fejlsøge på anlægget. Det giver højere oppetid, større optimering af driften og mindre rejsetid for leverandørens supportmedarbejdere.

Kom hurtigt i gang

Vi kan hjælpe din virksomhed i gang med en hurtig afklaringsproces, hvor vi sammen finder den rette løsning til lige præcis jeres behov.

Sammen kan vi få jer i gang med en skalerbar løsning inden for 2-3 uger. Vi starter med online workshops og går derefter i gang med hurtig opsætning af testenheder og involvering af jeres medarbejdere.

Prisen er 49.000 kr., og så kommer der udgifter til soft- og hardware oveni. Vi forstår, at behovet er stort og ressourcerne små i disse dage. Derfor har vi lagt os i selen for at få prisen ned i et niveau, hvor mange kan være med.

 

Kom i kontakt

Send os en mail på vr@virsabi.dk, så ringer vi dig op og tager en snak om mulighederne.

Del på facebook
Facebook
Del på twitter
Twitter
Del på linkedin
LinkedIn
Del på email
Email

Vi bruger cookies til analyse på vores hjemmeside. Hvis du fortsætter, må vi antage, at du accepterer, og at du er tilfreds med det.