Giv fjernsupport med Augmented Reality

Brug Augmented Reality til fjernsupport, når I ikke længere kan rejse ud for at hjælpe jeres kunder og kolleger.

hololens mixed reality headset user

Vi er ved at indstille os på, at den kommende tid bliver fuld af begrænsninger. Ikke mindst hvad angår vores arbejde. Her er Augmented Reality et fantastisk værktøj, der lader os samarbejde om at løse udfordringer på tværs af lokationer.

I disse tider er det uhyre vigtigt, at vi sørger for at holde maskinerne i gang. Hvis du arbejder med produktion eller har kunder, der gør, så ved du, at det vigtigste er, at produktionslinjerne kører uhindret. Og at de hurtigt kommer op at køre igen, hvis der sker et nedbrud.

Det er nogle særlige udfordringer vi møder i disse dage. Blandt andet ved ikke at kunne rejse ud og hjælpe vores kunder og kolleger, når der er problemer, der skal fikses – for eksempel et nedbrud i produktionen. Og der vil kun blive endnu mere brug for hjælp on site, når lokale specialister bliver syge. Så hvordan hjælper vi hinanden uden at mødes?

Nemmere og hurtigere at yde support

Fjernsupport i Augmented Reality kan være løsningen. Gennem enten et par AR-briller, en tablet eller en smartphone kan en specialist yde fjernsupport til en kollega. På den anden side af jorden eller på den anden side af væggen, hvis omstændighederne kræver, at I ikke er i nærheden af hinanden. På den måde kan vi tage de forbehold, omstændighederne kræver – og samtidig spare både transporttid og -omkostninger og øge produktiviteten.

Virsabi har allerede rullet fjernsupport-løsninger ud hos en række danske industri- og medicinalvirksomheder, og vi har erfaring med blandt andet Microsoft HoloLens, RealWear og smartphone-baserede løsninger. Vi har set mange eksempler på, hvordan disse teknologier gør det både nemmere og hurtigere at yde support.

Sammen med en leverandør af avanceret produktionsudstyr har vi for eksempel sat en løsning op, der gør, at de kan supportere slutkunden, når de selv skal drifte og fejlsøge på anlægget. Det giver højere oppetid, større optimering af driften og mindre rejsetid for leverandørens supportmedarbejdere.

Kom hurtigt i gang

Vi kan hjælpe din virksomhed i gang med en hurtig afklaringsproces, hvor vi sammen finder den rette løsning til lige præcis jeres behov.

Sammen kan vi få jer i gang med en skalerbar løsning inden for 2-3 uger. Vi starter med online workshops og går derefter i gang med hurtig opsætning af testenheder og involvering af jeres medarbejdere.

Prisen er 49.000 kr., og så kommer der udgifter til soft- og hardware oveni. Vi forstår, at behovet er stort og ressourcerne små i disse dage. Derfor har vi lagt os i selen for at få prisen ned i et niveau, hvor mange kan være med.

 

Tech from the Top

Stay updated with the latest insights on XR technology application in business?

“Join my personal mailing list, for curated  business-critical insights on how technology is reshaping workplace learning, remote collaboration, and immersive customer experiences. The emails are few but always relevant, that’s a promise.”

Michale Harboe
CEO & Founder

By signing up, you accept that we can send you emails and invite you to our next cool VR event.

Tech from the Top

Stay updated with the latest insights on XR technology application in business?

“Join my personal mailing list, for curated  business-critical insights on how technology is reshaping workplace learning, remote collaboration, and immersive customer experiences. The emails are few but always relevant, that’s a promise.”

Michale Harboe
CEO & Founder

By signing up, you accept that we can send you emails and invite you to our next cool VR event.