Virsabi divider

Hvad er
AUGMENTED REALITY?

Augmented reality (AR) er et live, direkte eller indirekte fysisk billede af et virkeligt miljø hvis elementer er augmented (eller supplementeret) af computer-genererede sanse indtryk så som lyd, video, grafik eller GPS data.

Augmented Reality i forretning

Augmented Reality er et digitalt værktøj, der kan skabe værdi inden for en bred vifte af virksomheder. For at bruge AR effektivt, skal virksomheder se på muligheder for at udnytte teknologien til bedre at engagere sig med kunder – og differentiere dit produkt– med købere.

AR tilbyder iværksættere en måde at forbedre den daglige forretningsdrift grundigt; uanset om det er vært for møder eller fremvisning af produkter, lover denne udviklingsteknologi store løfter om at forny den måde, vi tænker om forretning på.

AR gør det muligt at se et produkt i dets miljø, før det er færdigt. Dette værditilbud gælder for eksempel møbelproducenter, som kan vise deres produkt i en potentiel kundes stue.

Under overfladen - Hvordan virker AR

Augmented reality ligger et lag af data oven på din kameravisning af din smartphone, tablet eller pc og tillader digital information at sameksistere med den fysiske verden. Sådan beriger Augmented reality den virkelige verden med digital information og medier, såsom 3D-modeller og videoer. Det er mindre fordybende end VR, men lader brugeren se grafiske tilføjelser til det virkelige, fysiske omgivelser i stedet for at skabe et helt ny verden.

Augmented Reality er et nyt værktøj for virksomheder, fordi det er meningsfuldt – det tilføjer kvantificerbar forretningsværdi.

Brug AR oplevelser til at give din organisation succesoplevelse