Hvad er
AUGMENTED REALITY?
Augmented reality (AR) er et live, direkte eller indirekte fysisk billede af et virkeligt miljø hvis elementer er augmented (eller supplementeret) af computer-genererede sanse indtryk så som lyd, video, grafik eller GPS data.
Augmented Reality i forretning
Augmented Reality er et digitalt værktøj, der kan skabe værdi inden for en bred vifte af virksomheder. For at bruge AR effektivt, skal virksomheder se på muligheder for at udnytte teknologien til bedre at engagere sig med kunder – og differentiere dit produkt– med købere.
AR tilbyder iværksættere en måde at forbedre den daglige forretningsdrift grundigt; uanset om det er vært for møder eller fremvisning af produkter, lover denne udviklingsteknologi store løfter om at forny den måde, vi tænker om forretning på.
AR gør det muligt at se et produkt i dets miljø, før det er færdigt. Dette værditilbud gælder for eksempel møbelproducenter, som kan vise deres produkt i en potentiel kundes stue.
Under overfladen - Hvordan virker AR
Augmented reality ligger et lag af data oven på din kameravisning af din smartphone, tablet eller pc og tillader digital information at sameksistere med den fysiske verden. Sådan beriger Augmented reality den virkelige verden med digital information og medier, såsom 3D-modeller og videoer. Det er mindre fordybende end VR, men lader brugeren se grafiske tilføjelser til det virkelige, fysiske omgivelser i stedet for at skabe et helt ny verden.
Augmented Reality er et nyt værktøj for virksomheder, fordi det er meningsfuldt – det tilføjer kvantificerbar forretningsværdi.
Brug AR oplevelser til at give din organisation succesoplevelse
-
Prodkt Udvikling
AR gør det muligt at se og teste prototyper hurtigt i et virtuelt rum. Tillader designere at opdage brugervenligheden og andre produktovervejelser tidligere og at lave rettelser i designfasen, før der bliver gjort investeringer i det. -
Produkt Visualisering
Gør reklame for dine produkter og services med augmented reality. Giv dine kunder mulighed for at interagere med dit brand eller produkt. -
Personalisering
Tilføj forslag imens du shopper, giv dine kunder forslag om hvad de skal købe i augmented reality, baseret på deres personlige referencer. -
Træning
Forbedre træning ved at øve virkelige situationer i en simulation. AR kan bruges til at skabe en situation der kan være svær at skabe i virkeligheden, så folk kan træne deres faglige kompetencer i et risiko frit virtuelt miljø. -
Virtuel Demo
Se, udforsk produkterne og interager med vigtige produktfunktioner i et virtuelt rum. Portabiliteten af AR-løsningen gør den omkostningseffektiv og nemmere at planlægge. -
Lokation
Interager med dine kunder – giv information om de mest interessante produkter i butikken eller guide dem igennem et museum.