Virsabi divider

DSB og 3D-modellen af det nye elektriske Vectron-lokomotiv

Fang dine kunders opmærksomhed med augmented reality.

Med augmented reality kan du forvandle en masse tunge informationer til spændende læring. Det kan være svært at tro på. Men det er lige præcis dét, vi har gjort for vores langvarige samarbejdspartner, DSB.

Augmented Reality Oplevelse

DSB

Produktudstilling

Augmented reality – den bedste version af virkeligheden

Som Danmarks førende transportvirksomhed inden for kollektiv trafik har DSB investeret i nye, elektriske lokomotiver, som fremmer den grønne dagsorden. De nye lokomotiver er af typen Vectron fra Siemens, og de udleder 27.000 tons mindre CO2 årligt end de gamle lokomotiver. Men hvordan formidler man de komplekse, tekniske processer, der ligger bag, på en letforståelig og indbydende måde for kunderne?

Det har vi svaret på.

Nøglen til god kundekommunikation: 3D-modeller

Vi har hjulpet DSB ved at udvikle en 3D-model i augmented reality af det nye lokomotiv. Vi har gjort det supernemt og simpelt for passagerne. Det eneste de skal gøre, er at scanne QR koden i Ud & Se, og så kan de både se lokomotivet, placere det på diverse overflader og ikke mindst få en masse information på en letforståelig og underholdende måde.

Augmented reality er det eksemplariske værktøj i kommunikationen til dine kunder.

Øg virksomhedsværdien gennem visualisering

Det kan være udfordrende at gøre informationer og vidensdeling spændende og appellerende. Men tøv ej, vi er her for hjælpe lige netop dig.

Augmented reality har et hav af muligheder og er bestemt ikke begrænset til transportbranchen. Befinder du dig eksempelvis i møbelbranchen, kan du med augmented reality gøre det muligt for dine kunder at placere møblerne i deres eget hjem. Er du i søfartsindustrien, kan du oplære medarbejderne med augmented reality og gøre læringsprocessen uforglemmelig og spændende.