Detail

Købere ønsker oplevelser – ikke blot produkter på hylden. Med VR, AR og MR kan du give underholdende og engagerende oplevelser til dine kunder og give dem alle grundene til at købe dine varer i din butik fremfor online. Brug VR og AR til at komme i kontakt med dine kunder.
Fordele ved VR og AR i detail

VR og AR engagerer dine kunder

Mange af os kan stadig godt lide at tale med en sælger og røre ved et produkt, før vi træffer en købsbeslutning. Men hvis du ejer en detailbutik, ved du, at det kræver stadigt mere engagerende oplevelser at skabe loyale kunder.Virtual reality og augmented reality er enestående teknologier til at underholde og engagere kunder i din detailbutik. At give de rigtige oplevelser i din butik giver kunderne grund til at besøge din butik fremfor at handle online.Det har vi blandt andet hjulpet Bang & Olufsen med. Vi filmede den danske sangerinde Oh Land, der fremførte en speciel sang i sit studie og gjorde den til en virtual reality-oplevelse, som Bang & Olufsen benyttede til promoveringen af et nyt headset i deres butikker. En sang og en oplevelse, som kunder kun kan opleve i butikkerne.Med AR kan du tilføje et digitalt lag af information ovenpå dit produkt og lade kunderne få adgang til det på deres telefoner. Det kan være alt fra en detaljeret ingrediensliste, information om oprindelsen – som også kan gøres gennem billeder eller video – eller blot en ’bedst før’-dato. Kun din fantasi definerer begrænsningerne for hvilken information, der skal tilføjes til hver vare i din butik.

Christian Schrøder

Hold dig opdateret

Få nyheder om VR og AR på Linkedin