
Detail
Købere ønsker oplevelser – ikke blot produkter på hylden. Med VR, AR og MR kan du give underholdende og engagerende oplevelser til dine kunder og give dem alle grundene til at købe dine varer i din butik fremfor online. Brug VR og AR til at komme i kontakt med dine kunder.
Fordele ved VR og AR i detail
VR og AR engagerer dine kunder
Mange af os kan stadig godt lide at tale med en sælger og røre ved et produkt, før vi træffer en købsbeslutning. Men hvis du ejer en detailbutik, ved du, at det kræver stadigt mere engagerende oplevelser at skabe loyale kunder.
Virtual Reality og Augmented Reality er enestående teknologier til at underholde og engagere kunder i din detailbutik. At give de rigtige oplevelser i din butik giver kunderne grund til at besøge din butik fremfor at handle online.
Det har vi blandt andet hjulpet Bang & Olufsen med. Vi filmede den danske sangerinde Oh Land, der fremførte en speciel sang i sit studie og gjorde den til en Virtual Reality-oplevelse, som Bang & Olufsen benyttede til promoveringen af et nyt headset i deres butikker. En sang og en oplevelse, som kunder kun kan opleve i butikkerne.
Med AR kan du tilføje et digitalt lag af information ovenpå dit produkt og lade kunderne få adgang til det på deres telefoner. Det kan være alt fra en detaljeret ingrediensliste, information om oprindelsen – som også kan gøres gennem billeder eller video – eller blot en ’bedst før’-dato. Kun din fantasi sætter grænser for hvilken information, der skal tilføjes til hver vare i din butik.
Jens Lauritsen
- +45 21 95 04 74
- jl@virsabi.com


Teach in VR: Træn trænerne og fyr op under læring i VR

Ny app øger interessen for bæredygtighed blandt unge

Hovedstadens Beredskab benytter træning i VR

Sjovt VR-spil tiltrækker nye studerende

DRinVET – forbedrer træning af basale færdigheder på tværs af Europa

Data om nye metrolinjer præsenteret i augmented reality

DSB og 3D-modellen af det nye elektriske Vectron-lokomotiv
